Jun
Tematski ali konceptualni dogodki (in s tem catering) so dogodki, vezani na temo prireditve in so vsebinsko ter konceptualno izredno poglobljeni, svojevrstni, z jasnim sporočilom in globoko pomenljivostjo.
Foto: Marko Pigac in Supercatering
Vedno pogosteje se srečujemo s potrebami partnerjev in željo, da izjemnih priložnosti ali posebnih poslovnih sporočil ne sporočajo v restavracijah, temveč zasebno v lastnih ali najetih pop-up prostorih. Posebno pomembna ciljna skupina so poslovneži, ki imajo radi pomembne poslovne razgovore v diskretnih, od javnosti ločenih prostorih, ne da bi se pri tem morali odpovedati kulinaričnemu užitku in kvalitetni postrežbi. Ali pa podjetja nosijo močno sporočilo za javnost, katero bi radi predstavili na poseben način na scenografsko dovršeni pop-up lokaciji, dogodek pa nosi močno tematsko ozadje in visoko mero sporočilnosti.
Vpliv na obiskovalce je izreden, drugačnost in skrivnost dogodka pa pustita velik vtis, saj obiskovalca popelje na pot pustolovščine, polne pričakovanj, z veliko mero kreativnosti in kulinarične dovršenosti. Govorimo o momentu presenečenja, ki je zavit v tančico skrivnosti. Je na nek način skrivnostno popotovanje za obiskovalca, ki je primerno za močna sporočila za javnost, predstavitev posebnih produktov mnenjskim voditeljem, itd. Govorimo o vrsti dogodka, ki je najprimernejši, ko je treba vplivati in animirati ključno ciljno skupino.
Gre za potencialne obiskovalce, ki bi jih podjetja zelo rada presenetila, razvajala in vplivala na njihovo nadaljnjo namero. Praviloma podjetja takšne konceptualne dogodke organizirajo za ključne in dolgoročne stranke, poslovne partnerje, novinarje, mnenjske voditelje, skratka vse, ki v očeh podjetja nosijo prav posebno mesto in lahko odločilno vplivajo na prodajo.
Praviloma podjetja za takšen dogodek namenijo večje budgete, najem in priprava pop-up lokacije je dražja, lokacijo je potrebno dodelati z več scenografske opreme ter dekoracije in glede na končni izgled lokacije mora biti kulinarična oziroma catering ponudba bolj dovršena, nevsakdanja in dodelana.
Supercatering se takšnih zgodb več kot razveseli, naš pristop k temu pa je vedno poseben, saj želimo s konceptualnim cateringom vedno preseči sami sebe ter s kulinaričnim delom vedno znova navdušiti tako partnerja, ki nas k sodelovanju povabi, kot gosta, katerega hočemo s celotno pogostitvijo prevzeti, navdušiti in nadalje angažirati. Menije se pripravi zelo kreativno in s premišljeno kombinacijo okusov, prezentacija hrane pa je kot sama lokacija, scenografija, ambient, navdušujoča in presunljiva.
O tem pišemo, da čim več partnerjev spodbudimo, da poizkusijo svoje najožje poslovne partnerje presenetiti v obliki pop-up dogodka in skrivne pogostitve. Sicer je investicija malce večja, vendar je tudi končni rezultat nekajkrat večji. Pričakujte nepričakovano. Skrivna pogostitev s konceptualnim cateringom je izkušnja, je zgodba, kjer se prepletajo kakovostne sestavine, najvišji nivo postrežbe in čudovita lokacija. Je dogodek narejen za goste, ki jih drugačnost in skrivnostnost zabavata in za podjetja, ki rada eksperimentirajo in s tem odpirajo nove smernice promocije in marketinga na trgu.