maj
Konceptualni dogodki, katerih del je tudi konceptualni catering, so vedno projekti z močno vsebino, dovršeno scenografsko noto, veliko mero kreativnosti in so za dušo.
Fabulatorij je za Lidl zasnoval konceptualno novinarsko konferenco, katere osrednji namen je bila skrivna pogostitev. Zbirna lokacija za mini skrivno popotovanje je bila na dvorišču Vodnikove domačije. Gostom smo postregli z aperitivom in fingerfoodom. Nato so goste z električnimi vozili peljali na skrivno lokacijo v prijetno zeleno oazo, kjer so vsi prisotni neskončno uživali v čudoviti rožnati scenografiji, kakovostnih okusih in v dovršenem kulinaričnem doživljaju. Dogajanje je bilo ves čas ovito v tančico skrivnosti, saj gostje niso vedeli, kdo je gostitelj do trenutka, ko je pred postrežbo sladice gostitelj predstavil namen novinarske konference in naznanil, da je podjetje Lidl med drugim pridobilo 207 certifikatov kakovosti za njihove izdelke. Močno sporočilo pa je v čudoviti urbani oazi prišlo do src udeležencev.
Mi smo poskrbeli za predjed in aperitiv na Vodnikovi domačiji ter skozi čudovito pop-up pogostitev postregli s 3-hodnim menijem. Čudovita kombinacija okusov je v soju scenografsko dovršene lokacije zaživela v vsej svoji veličini.
Foto: Supercatering in Marko Pigac