SUPER zgodbe

Napitnina natakarju in kuharju!

25
Feb

Smatrate napitnino kot prostovoljni prispevek ali kot obvezno dajatev? Za dobro opravljeno gostinsko storitev je zaslužna celotna ekipa … pa menite, da je le-ta v celoti deležna vaše napitnine?

Za to razmišljanje nas je preko blog zapisa HAD navdihnil Roni Kordiš. Je gostilniška tema in je tema za gostince, zato smo jo dodatno raziskali in o njej razmišljali. V preteklosti je bilo praviloma tako, da smo imeli v restavraciji stik le z natakarjem. Sedaj prestižne restavracije, ki spremljajo svetovne trende, organizirajo sprejem na način, da kuhar gostu predstavi jedi in s tem vzpostavi pristno navezo.  

Vse prevečkrat pa napitnino dobi le natakar, medtem ko so kuharji prikrajšani za dajatev okusnosti in odličnosti. Drži, da je natakar pomemben člen, ki doda piko na i in zaokroži čudovito izkušnjo. Je vse prevečkrat edini stik s kuhinjo, način postrežbe pa odločilno vpliva na celotno zadovoljstvo obiskovalca. Pa vendarle, pomislite na kuharja …  

undefined

Ob upoštevanju dobre postrežbe je za prijeten kulinarični večer zaslužen tudi kuhar. Izvrstna in okusna hrana pomembno vplivata na dobro razpoloženje gosta, sledi dobra komunikacija med kuharjem in natakarjem in šele nato dobra postrežba in nasmejan natakar. 

Veliko restavracij je spremenilo politiko napitnin, ki se novodobno shranjujejo v skupen fond in se na koncu meseca razdelijo med vse zaposlene. Na žalost pa še danes kuhar prevečkrat sploh ne dobi povratne informacije, ali so bili gostje s hrano zadovoljni, kaj je tisto, kar je izstopalo, jim je bila kreacija krožnika všeč, itd. Za takšno zadovoljstvo si kuhar zasluži ne le napitnino, temveč tudi posebno pohvalo, ki ga motivira za nadaljnje delo. Kuharski šovi in poznani kuharji so v trendu že nekaj časa. Spodbujajmo, da do svojega kosa pogače pride tudi kuhar, ki ni TV zvezda, pa je vseeno zaslužen za vaše čudovito gurmansko razvajanje! 

undefined

Ob razmišljanju pa smo se dotaknili tudi tematike nagrajevanja catering projektne ekipe. Razlika med catering podjetjem in izdelano restavracijo je samo v tem, da je v našem primeru »naročnik« en sam, medtem ko je v restavraciji »naročnikov« več. Povsod je pomembna kvaliteta hrane, okusnost hrane, prezentacija hrane, točnost, izbrana pijača, dobra postrežba in dovršena storitev kot celota.  

Kje se je v primeru cateringa izgubi dojemanje napitnin kot prostovoljnega prispevka ali obvezne dajatve? V obeh primerih skrbimo za blagodejnost slehernega obiskovalca, za kulinarično razvajanje in dobro počutje. Catering ekipa ima projektno delo, sezonsko delo in takšne male pozornosti (ob dobro izpeljani pogostitvi) bi bila sigurno dobra motivacija za naprej. 

Številni so mnenja, da je obvezna napitnina v gostinstvu pripomore k večji kakovosti storitev, saj se na ta način osebje bolj potrudi. Spet drugi menijo, da je napitnina stvar zadovoljstva. Kaj mislite vi? V čem vidite razliko med restavracijo in cateringom? Napitnina natakarju ali/in kuharju?  

Pozdravljajmo kvaliteto! Spodbujajmo kvaliteto! Nagrajujmo kvaliteto!

Deli ta blog na
Nazadnje objavljeno

POMLADNI IN POLETNI DOGODKI V ŠVICARIJI

Iščete ustrezen prostor za vaš korporativni dogodek ali piknik? Vas koncept urbane...

••• Preberi več

Prihaja čas prednovoletnih zabav

Naj bodo naše catering zgodbe prednovoletna kulinarična inspiracija za vaše podjetje.  Bodite...

••• Preberi več

Naročite si catering gurmanski paketek

Med obdobjem epidemije se je povpraševanje po gurmanskih paketkih znatno povečalo. Pozna...

••• Preberi več
Sponzorski oglasi

undefined

• Ostanite lačni naših novic

E-novice

Naročite se na naše brezplačne e-novice.
Z recepti, kulinaričnimi vragolijami in nasveti vas bomo vedno znova presenetili in dodobra nahranili!