Sep
Prišlo je obdobje, ko se večina podjetij loteva jesensko-zimskih marketinških in prodajnih akcij, zato se v tem obdobju vsako leto odvije veliko poslovnih dogodkov, konferenc in prednovoletnih zabav.
Vsak organizator dogodkov ima omejen proračun. Vendar je velikokrat tako, ko nekateri slišijo "proračun", instinktivno iščejo najcenejše možnosti za vse parametre dogodka, čeprav praviloma te opcije niso najboljša rešitev. Navajamo vam SUPER priporočila za strategijo zmanjšanja stroškov dogodka, ki vključuje odlično pogostitev brez žrtvovanja kakovosti catering storitev.
Prvo naše priporočilo, ki je izredno pomembno, se glasi – komunicirajte s catering ponudnikom. Izredno pomembno je, da catering ponudniku zaupate čim več informacij glede dogodka, kakšen je vaš budget, kakšna so vaša pričakovanja, kakšno hrano in pijačo imate v mislih, kakšen bo tip gostov, kaj je namen dogodka, da vam lahko pripravi ponudbo, ki ustreza vašim željam in pričakovanjem. Nadalje je pomembno, da podate povratno informacijo na ponudbo, saj se da z odprto komunikacijo vedno najti pot, ki bo ustrezala željam in omejitvam. Vsebinski popravki menija lahko vedno vplivajo tudi na ceno, predvsem pa na znižanje le-te.
Glede na letni marketinški plan imate večino aktivnosti že vnaprej določenih, kot tudi razdeljen marketinški budget. V kolikor veste, da boste v celem letu organizirali več različnih dogodkov, catering ponudnika kontaktirajte z letnim planom. V primeru, da se dogovorite za letno partnersko sodelovanje, si na ta način zagotovite nižje partnerske cene in tako prihranite na cateringu za vse planirane dogodke.
Namig: ne boste verjeli, koliko dejansko lahko na ta način prihranite.
Ker je omejenost proračuna že kar stalnica, lahko stroške znižate tudi tako, da namesto hladno-toplih jedi na dogodku ponudite prigrizke ali fingerfood. Ta vrsta pogostitve je primerna zato, ker je prezentacija prigrizkov lahko izredno kreativna in vizualno privlačna. V kolikor nam kot partner zaupate celoten koncept dogodka, pa lahko prigrizke vpletemo tudi v celotno zgodbo in dogodek zaokrožimo kot celoto.
Posredno pa si lahko strošek znižate tudi tako, da že pri izbiri lokacije razmišljate tudi o catering storitvi. V kolikor lokacija vključuje vse potrebne elemente za catering (mize, stole, primerne dostope za dostavo), catering ponudnik porabi manj časa za organizacijo storitve in posledično te postavke ne obračuna v ponudbi.
Epilog je, da je potrebno z vsakim ponudnikom odprto komunicirati, saj se s komunikacijo vedno najde ustrezna rešitev v dobrobit obeh strani, dogodki pa so v tem primeru dovršeni in pustijo vtis!