okt
Prihaja obdobje korporativnih prednovoletnih zabav, bodisi za zaposlene, bodisi za vaše poslovne partnerje. Seznam povabljenih gostov praviloma vpliva na veliko malenkosti na vašem dogodku.
Večje je število gostov, ki jih dodate na svoj seznam, večji proračun potrebujete za organizacijo dogodka. Pri planiranju povabljenih bodite zelo previdni, da povabite vse ključne akterje ter vse, ki so za uspešnost vašega dogodka pomembni, vendar vseeno v okviru proračuna.
So pa gostje, oziroma tip gostov, precej pogosta dilema in je izredno pomembno, da za svojo adremo izberete catering, primeren tipu udeležencev. Govorimo o pogostitvi, ki prav tako vpliva na velikost budgeta, a je zelo pomemben del pri planiranju dogodka.
Počutje
vaših udeležencev je glavnega pomena, tako s stališča programa, scenografije,
kot tudi s stališča izbora primernega cateringa.
Poslovni dogodek z udeleženci na vodilnih mestih
Gre za dogodek, kjer so udeleženci zaposleni v managementu. Le ti so vajeni bolj prefinjenih sprejemov. V kolikor so vaši gostje pretežno le-ti, je ključno, da jih poleg dobrega programa zadovoljite tudi z dobro pogostitvijo. Na tej točki catering igra zelo veliko vlogo, saj je management vajen dobre hrane, namreč veliko mreženj in poslovnih sestankov poteka v visoko kategornih restavracijah. Izredno pomembno je, da jim ponudite premium catering, kjer prednjači kvaliteta s prefinjenimi okusi ustrezne prezentacije ter z dodatkom izbranih izvrstnih pijač (vino, penina).
Proračun za takšen dogodek je višji (na osebo), imate pa s tovrstnimi pogostitvami praviloma dobrobit pri nadaljnjem sodelovanju s tovrstnimi partnerji.
Poslovni dogodek za vaše poslovne partnerje
Ti dogodki so del uresničevanja ciljev celotne organizacije, ne samo komunikacijskih, temveč tudi poslovnih. Vaši poslovni partnerji so za vaše poslovanje izredno pomembni in dolgoročen odnos z njimi je ključnega pomena, saj s tem gradite korporativno identiteto in ugled podjetja ter krepite korporativno znamko v očeh poslovne javnosti.
Zaradi slednjega je temu tipu gostov potrebno dati posebno pozornost. Organizirajte dogodek, kjer se bodo vaši poslovni partnerji počutili posebne, sam dogodek pa podkrepite s predstavitvijo svojih rešitev ter razvojnih planov. Za slavnostni moment poskrbite s cateringom, kjer najprej ponudite prigrizek dobrodošlice. Na družbenem delu dogodka pa celoto obeležite s prefinjenim in impresivnim cateringom, ki je ob enem tudi emotiven zaključek dogodka in mreženja. Proračun za tovrstne goste je praviloma večji kot za ostale dogodke.
Izobraževalno-konferenčni dogodki
Gre za poslovni proces, ki pomaga vaše podjetje pozicionirati na trg storitev ali predstaviti nove produkte in posledično dosegati prodajne rezultate. Izredno pomembno je, da poskrbite za coffeebreak ter za kosilo po končanem dogodku. Dober program zelo velikokrat zaokroži pogostitev z zadostnimi količinami hrane.
Predvsem, če je dogodek plačljiv, je potrebno preračunati zadovoljiv sorazmerni del, ki ga namenite cateringu, da so gostje siti in kulinarično potešeni.
Zabava za zaposlene
Dogodki za zaposlene nikakor niso zgolj strošek. So predvsem naložba v interno komuniciranje z zaposlenimi. Tako vodstvo svojim sodelavcem sporoča, koliko jih ceni in koliko je pripravljeno vložiti v odnose in komuniciranje s svojimi zaposlenimi. Enako velja za organiziranje raznih zabav (tudi novoletnih), izobraževanj, teambuildingov, itd. Dogodek za zaposlene, ki je investicija in orodje internega komuniciranja, zahteva premislek in pazljivo načrtovanje.
Vaši zaposleni so lahko vaši največji ambasadorji, ali pa zelo zahtevni kritiki, zato je pogostitev ključnega pomena. Naj bo premišljena, dovršena in okusna. Zelo pomembno je, da je hrane dovolj in da o dogodku zaposleni govorijo še mesece ter posledično postanejo vaši ključni ambasadorji.
Novinarska konferenca
Na dogodku ustvarite osebne izkušnje novinarja z vašimi novostmi, novimi produkti in storitvami. Na ta način pišete zgodbo, vnaprej načrtovana sporočila medijem pa z ustrezno pogostitvijo vzbujajo dodaten interes in angažma novinarja, ki vpliva na nivo vaše prepoznavnosti. Zato je ključno, da ima novinar na vaši novinarski konferenci dober vtis, ki ga dosežete tudi s mini pogostitvijo.
Za takšen tip gostov svetujemo kreativen catering v manjšem obsegu, pa vendarle mini prigrizki z velikim poudarkom na okusu in kreativni prezentaciji. Le-ti vplivajo na zapomnljivost.
Kulinarika je del našega vsakdana, poslovni svet in hrana pa sta vitalno povezana, vplivata na naše ugodje in užitek, ki ga nudita na različnih nivojih, zato vas izzivamo, da pogostitvi namenite več pozornosti in pri organizaciji pogostitve ne gledate zgolj na strošek, temveč tudi na ugodje, ki ga premišljen catering zagotavlja in nadgrajuje.
Kako znižati stroške cateringa in ne reskirati kakovosti, pa si lahko preberete tudi TUKAJ.